2008. október 31., péntek

Bemutatkozó - LITRESITS OLGA FESTMÉNYEI



NÉHÁNY SZÓT A FESTŐMŰVÉSZRŐL


1976-ban születtem Mosonmagyaróváron, jelenleg is itt élek. A művészettől egy kicsit távol álló foglalkozást választottam: közgazdász - kontroller vagyok. Győr városához a főiskolai tanulmányaimon kívül a munkahelyem is köt. Már gyerekként közeli kapcsolatba kerültem a művészettel, édesapám néptánc oktató és koreográfus, édesanyám festőművész. Már akkor is sokat foglalkoztam rajzolással. Ezen az „úton” nagyon sokat kaptam édesanyámtól, aki mindig bíztat és mellettem áll. Első olajképemet 1985-ben festettem, az első kiállítás, ahol részt vettem 1988-ban volt Mosonmagyaróváron. Ez egy művészetkedvelő felnőtt társaság közös kiállítása volt, ahol a legfiatalabbakat képviseltem. Nagyon sokat köszönhetek László Enikő festő-tanárnak, aki abban az időben sokat foglakozott velem. Mikor már egy kicsit nagyobb voltam édesanyámmal többször vettünk részt nyári kurzusokon, szabadiskolákon az ország különböző, csodálatos vidékein: Zebegény, Veszprémfajsz, Nemesvámos, Mór, Szigetköz... az itt szerzett benyomások köszönnek vissza a képeimen. Az utóbbi években nagyon sok szakmai iránymutatást kaptam Sáska Tibor és Tullner László festőművészektől, de aki igazán bíztatott és mindig mellettem állt az édesanyám: L.Székely Olga festőművész. Több csoportos kiállításon, megyei és országos pályázatokon vettem már részt szép sikerrel.
Mestereim:


L. Székely Olga festőművész
László Enikő festő-taná
r Sáska Tibor festőművész Tullner László festőművész
Technikák:


Grafika, Tus, Szén, Olaj, Pasztell, Tűzzománc, Akvarell, tempera Tagja vagyok az OKIT-nak, Szőnyi István Baráti Körnek, a Kisalföldi Palettának, a nemesvámosi Huszár Galériának.
Kiállítások:

1988.Mosonmagyaróvár, csoportos 1995.Mosonmagyaróvár, csoportos 1997.Győr, XVI.Országos Amatőr Képző és Iparművészeti Pályázat Győr-Moson-Sopron megyei kiállítása 1998.Nemesvámos, csoportos 1999.Nemesvámos, csoportos 2001.Nemesvámos, csoportos 2001.Mosonmagyaróvár, csoportos 2002.Nemesvámos, csoportos 2002.Jánossomorja, csoportos 2003.Győr Amatőr Artrium XVIII. Országos Képző és Iparművészeti Pályázat 2003. Budapest OKIT Országos Kiállítás, csoportos 2004. Győr, csoportos 2004. Balatonalmádi OKIT Országos Kiállítás, csoportos 2004. Győr, csoportos 2007. Budapest, csoportos
Elérhetőség:


E-mail: olgalitresits@yahoo.com Telefon: +36-30-227-3694
Honlap:
http://www.festomuvesz.hu/litresitsolga , http://www.painter.hu/litresitsolga








Forrás: Kortárs magyar festőművészek portál


Nincsenek megjegyzések: