2008. október 22., szerda

AZ ÉV HONLAPJA


A 2008. évi pályázat újdonságai


Az információs világhálózat rohamos fejlõdése miatt a vállalatokat irányítóknak újra kell gondolniuk üzleti és kommunikációs stratégiájukat. Már nem elég a tetszetõs honlap, nem elég, ha a vállalat csupán kommunikációs eszközként éli meg az internet mindinkább fokozódó nyomását. Merõben új gondolkodásmóddal integrálnia kell üzletvitelébe az internet adta lehetõségeket. Az újabb megmérettetés célja elsõsorban a figyelemfelkeltés a korszerû publicitási lehetõségek kiaknázására. A modern pr-technikák pályázat útján történõ bemutatásával a szervezõk példát kívánnak állítani a vállalkozások számára, valamint ösztönzést, bátorítást nyújtani a magasabb színvonalú szakmai tudás gyakorlati alkalmazására. Ugyancsak nyíltan vállalt cél még a hazai online kultúra erõsítése, illetve a hiánypótló, értékteremtõ, kiemelkedõ minõségû honlapok díjazása. Utat kívánunk mutatni minden vállalkozás számára, akik komolyan veszik az „új gazdaság” mûködését, illetve annak kihívásait.

A pályázatot benyújthatja vállalkozás vagy magánszemély, aki a honlapot fejlesztette vagy a honlap tulajdonosa, amennyiben a honlap a magyar gazdaság területén mûködik. A kitüntetõ címeket a nevezési díjat befizetõ kapja, illetve veheti át.
Egy személy vagy szervezet azonos honlappal több kategóriában is jelölheti magát egy pályázaton belül, ekkor csak egyszer kell neveznie a versenyen.
A pályázó elfogadja, hogy honlapjának oldalait az Internet Marketing Klub prezentáció során felhasználhassa.
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) e felhívás meghirdetésével – az információ és a kommunikáció évszázadának kezdetén a hazai ugrásszerû fejlõdést is figyelembe véve – az elektronikus marketingkommunikációra koncentrál.
Egy cég elektronikus marketingkommunikációjának sikerét nagy mértékben meghatározza a vállalkozás honlapja. Ezért „Az Év honlapja” díj erõsíti a vállalkozások üzleti jó hírét, alátámasztja aktivitásukat.

IFJÚSÁGI DÍJ

Új, hiánypótló kategóriával bõvült a pályázat: az ifjúsági kategóriában 14–18 év közötti személyek által fejlesztett, nem kereskedelmi céllal létrehozott weblap nevezhetõ. Ebben a szekcióban nincs nevezési díj.

KÖZÖNSÉG DÍJ

A nevezett honlapokra a verseny lezárását követõen november 30-ig lehet „Az Év honlapja” oldalon szavazni.
A közönségszavazás regisztrációhoz kötött, egy e-mail címrõl mindösszesen egyetlen szavazás lehetséges, illetve érvényes a szavazás teljes ideje alatt.

MINÕSÉGI DÍJ

A minõségi tanúsítvány nem egyenrangú, illetve egyenértékû az általános kategóriákban kiosztott díjakkal. Ezt a tanúsítványt a zsûri azon honlapoknak ajánlja fel, amelyeket neveztek ugyan a versenyre, azonban nem gyõztek kategóriájukban, mindazonáltal a zsûri szempontrendszere szerint az adott honlap minõségi szintje kiemelkedõ, illetve érdemes a „Minõségi Díj tanúsítványának” viselésére.

BENYÚJTANDÓ

Online kitöltött jelentkezési lap
Screenshot
Logó
Szabványos méretû banner (A reklámcsík mérete: 468x60, nem kötelezõ, de ajánlott)

Agócs Péter (VirusBuster Kft.)
Balogh Attila Balázs (Adverticum)
Eszes István, Dr. (A zsûri elnöke, BGF)
Mlinarics József, Dr. (MATISZ)
Rátky György (NECC Kht.)
Somogyi Dóra (Független Hírügynökség)
Somogyi Péter Pál (origo)
Varga István (MMSZ)
Vértes János (Prim Online)
Weiler Péter (MRSZ)


HATÁRIDÕ:

A nevezési anyag beküldésének határnapja: 2008. november 9. (vasárnap)

2008.10.22.

Varga István
E-mail: info@evhonlapja.hu

Nincsenek megjegyzések: