2009. február 15., vasárnap

Humoros aforizmák


Évekig nem szóltam a feleségemhez. Nem akartam félbeszakítani. (Woody Allen)

Aki korán kel, az igen! (Woody Allen)

Nem mintha félnék meghalni. Csak nem akarok ott lenni, amikor bekövetkezik. (Woody Allen)

Vannak rosszabb dolgok, mint a halál. Töltöttél már el egy délutánt egy biztosítási üg

ynök társaságában? (Woody Allen)

Valószínűleg túl lassú vagyok. Nemrég elütött egy autó, amit két ember tolt. (Woody Allen)

Veszélyes környéken lakom. Ahányszor becsukom az ablakot, mindig odacsukom valaki kezét. (Woody Allen)

Az egyetlen bajom az életemmel, hogy nem valaki más vagyok. (Woody Allen)

Nálunk otthon én vagyok a fonök, a feleségem csak a döntéshozó. (Woody Allen)

Nem vagyok olyan normális, mint amilyennek látszom. (Woody Allen

Kétféle ember létezik: a jó és a rossz. A jó ember jobban alszik, viszont úgy néz ki, a rosszak jobban élvezik az ébrenlétet. (Woody Allen)

Nem, semmiféle tanulmányokat nem folytattam az iskolában. Ok tanulmányoztak engem. (Woody Allen)

Csak úgy lehetsz boldog, ha szeretsz szenvedni. (Woody Allen)

Chaplin, indulásából következoen, fantasztikus akrobata képességekkel érkezett a filmiparba. Nekem nincs ilyen hátterem. Nekem a szöveg az erősségem - a bemondásaim valószínuleg jobbak, mint Chaplinéi. (Woody Allen)

Érdekes arca van. Érdekes hogy ez egy arc. (Woody Allen)

És együtt alszik majd az oroszlán és a borjú, de a borjú nem alszik majd jól. (Woody Allen)

Csodálatos lehet a szex egy férfi és egy nő között. Feltéve, ha a megfelelő férfi és nő közé kerül az ember. (Woody Allen)

A pénz jobb, mint a szegénység, már csak anyagi szempontból is. (Woody Allen)

A nagyapám igen jelentéktelen ember volt. A temetésén a halottaskocsi ment leghátul. (Woody Allen)

Nagyon büszke vagyok az arany zsebórámra. A nagyapám a halálos ágyán adta el nekem. (Woody Allen)

Tegnap megmentettem egy lányt a nemi erőszaktól. Uralkodtam magamon. (Woody Allen)

Már hetedik éve, hogy anyósom átjön karácsonykor. Idén újítunk. Beengedjük. (Woody Allen)

Az aszkéta ugyanaz, mint az atléta, csak soványabb. (Ismeretlen)

Nem furcsa, hogy én, aki csupa népszerutlen könyvet írtam, ilyen népszerű fickó lettem? (Albert Einstein)

A jövő héten nem lehet krízis. Már tele vagyok programmal. (Henry Kissinger)

Az aforizma, vicctelen "poén" (Soproni István)

Az élet nemi érintkezés útján terjedő fertőzés, amelynél a halálozási arány 100%. (R.D. Laing)

Az agglegény az az ember, aki azzal tesz boldoggá valakit, hogy nem veszi el. (Veto József)

A siker egyszerűen csak szerencse kérdése. Kérdezz meg egy sikertelent! (Earl Wilson)

Az optimista olyan fickó, aki hisz abban, hogy a légy azt keresi, hogyan juthatna ki a szobából. (Samuel Goldwyn)

Az állatkert remek hely az emberi szokások tanulmányozására. (Evan Esar)

Mindenki a saját baklövéseit hívja tapasztalatnak. (Oscar. Wilde).

Az amnézia egy betegség, amelyben az a jó, hogy az ember, mindig új arcokkal találkozik. (Ismeretlen)

Az időnek egyetlen oka van: minden nem történhet egyszerre. (Albert Einstein)

Az apa olyan ember, aki elvárja, hogy gyerekei olyan jók legyenek, amilyen ő akart lenni. (Ismeretlen)

Tartsd a kezed egy percig a forró kályhán, meglátod, egy órának fogod érezni. Beszélgess egy csinos nővel egy órát, mintha csak egy perc lenne. Na, EZ a relativitás. (Albert Einstein)

Az autóbusz olyan közlekedési eszköz, amelyiken mindig van hely, ha az ellenkező irányból jön. (Ismeretlen)

A babonaság az egyetlen olyan dolog, amiben nem Az okos emberek megoldják a problémákat, a zsenik pedig megelőzik őket. (Albert Einste

A baklövés az egyetlen olyan dolog, amiben eredetiek vagyunk. (Billy Joel)

A bébiszitter, kamasz, aki kénytelen felnottként viselkedni, hogy a felnottek, akiket helyettesít, kamasz módjára viselkedhessenek. (Ismeretlen)

Csak két dolog végtelen: a Világegyetem és az emberi butaság, bár az elsőben nem vagyok egészen biztos. (Albert Einstein)

Gazdag ember filozófiája: Csak annak adok, aki nekem rokonszenves. De nekem egy se rokonszenves akinek adni kell. (Karinthy Frigyes)

A chiliszósz, határozott fellépésű ketchup. (Ismeretlen) Egy vidéki ember két ügyvéd között olyan, mint egy hal két macska között. (Benjamin Franklin)

A csapatmunka az, ha sokan csinálják azt, amit mondok. ( Michael Robert Winner)

A halak és a vendégek büdössé válnak három nap után. (Benjamin Franklin)

Aki mindent csak pénzért hajlandó megtenni, valószínűleg pénzért mindent hajlandó megtenni. (Benjamin Franklin)

A demokrácia az a rendszer, amiben azt mondasz, amit akarsz, és azt teszed, amit mondanak. (Gerald Barry)

A dög, a rivális hölgy beceneve. (Ismeretlen)

A válások legfobb okozója a házasság. (Groucho Marx)

Az edző olyan ember, aki mások verítékével keresi kenyerét (Martin Lauer)

Az egészséges ember az, akit nem vizsgáltak meg elég alaposan. (Ismeretlen)

A kutyán kívül a könyv az ember legjobb barátja. A kutyán belül meg túl sötét van az olvasáshoz. (Groucho Marx)

Mondtam az orvosnak, hogy eltörtem a lábam két helyen. Azt mondta, máskor ne menjek erre a két helyre. (Henny Youngman)

Az eszményi beosztott az, aki azt hiszi, hogy eszményi főnöke van. (Ismeretlen)

A feledékenység, az agy önvédelme. (Feleki László)

A fiatal az, akinek fogalma sincs róla, hogy a régi szép idők, az most van. (Tímár György)

A házasság két olyan ember szövetsége, ahol az egyik sosem emlékszik a születésnapokra, a másik viszont sosem felejti el. (Ogden Nash)

A házasság nem más, mint egy hosszú étkezés, mely a desszerttel kezdődik. (Ismeretlen)

A házimunka olyan munka, amelyet akkor vesznek észre, ha nincs elvégezve. (Ismeretlen)

A hippi az az ember, akinek olyan hosszú a haja, mint Tarzannak, olyan a járása, mint Jane-nek, és olyan a szaga, mint Csitának. (Larry Crabbe)

A hisztéria veszedelmes betegség, kötelezően kellene gyógyítani. Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele. (Karinthy Frigyes)

Ha a férjek olyan asszonyokat vennének feleségül, akiket megérdemelnek, nagyon rosszul járnának. (Oscar Wilde)

Az időjárás az az állapot, amire mindenki panaszkodik, de senki sem csinál semmit ez ügyben. (Mark Twain)

Egy pesszimista minden lehetőségben látja a nehézséget; egy optimista minden nehézségben meglátja a lehetőséget. (Winston Churchill)

Winston, ha az Ön felesége lennék, mérget öntenék a kávéjába!
- Nancy, ha az Ön férje lennék, meg is innám azt!
(beszélgetés Nancy Astor és Winston Churchill között)

A politika a második legrégibb mesterség. És rájöttem, hogy nagyon hasonlít is az elsőhöz. (Ronald Reagan)

A kémia ugyanaz, mint a fizika, csak büdösebb. (Ismeretlen)

A kertészkedés olyan, mint a terhesség: semmi sem úgy történik, ahogy a könyvekben írják. (Ismeretlen)

A köhögés az, amiről te nem tehetsz, de mindenki más persze csak azért csinálja, hogy téged bosszantson. (Ismeretlen)

A bankár egy olyan ember, aki kölcsönadja neked az esernyőt, amikor süt a nap, de visszakéri egy perccel azelőtt, hogy eleredne az eső. (Mark Twain)

Igazából sosem növünk fel, csak megtanuljuk, hogyan kell viselkedni nyilvános helyen. (Bryan White)

A szerelem vak, a barátság pedig behunyja a szemét. (Friedrich Nietzsche)

Elmentem megnézni Pavarottit énekelni, és mondhatom, ki nem állhatja, ha te is csatlakozol hozzá. (Mick Miller)

Hogy mit gondolok a nyugati civilizációról? Azt hiszem, jó ötlet lenne. (Mahatma Ghandi)

A nő, a férfi jutalma. A nő jutalma az a tudat, hogy ő a jutalom. (Talmud)

A legnehezebb dolog az életben azt eldönteni, melyik hídon menj át és melyiket égesd fel. (David Russell)

Az egyetlen különbség köztem és egy őrült között, hogy én nem vagyok őrült. (Salvador Dali)

A méhek nem olyan szorgosak, mint hisszük. Csak nem tudnak lassabban zümmögni. (Frank McKinney Hubbard)

A papucsférj az az ember, akinek otthon keveset szabad, de amit szabad, azt muszáj! (Ismeretlen)


Forrás



1 megjegyzés:

Névtelen írta...

KIRÁLY!