2018. október 26., péntek

Megérkezett a súlytalan kollekció Új innováció a Springfieldtől




.

A mindennapos életritmus megváltozása miatt ma már a divat terén is az a cél, hogy az életünket minél könnyebbé tegye – ezt felismerve mutatta be a Springfield a Zero Gravity, 100% Fit nevű kollekcióját.

A legújabb farmer és chino nadrágok kialakításakor a Springfield Bi-Strech és Body-Shape technológiát alkalmazott, ezzel fokozva a komfortérzetet és a hajlékonyságot. Ennek eredményeként olyan öltözékeket mutat be a spanyol divatmárka, amelyek tökéletesen illeszkednek a testalkathoz. A Zero Gravity, 100% Fit termékei olyan egyszerre kényelmes és alakformáló ruhadarabok, amelyek szabad mozgást biztosítanak a viselőjüknek.
A férfi kollekciót a Bi-Strech technológia jegyében alakították ki: a rugalmas szabású farmerek az elasztomernek köszönhetően rendkívül kényelmesek, biztosítják a mozgás szabadságát és a gyűrődések elkerülését. A legújabb chino nadrágokat pedig a hátoldalukon lévő cipzáras, biztonsági zseb teszi még praktikusabbá, a szegélyeken lévő fényvisszaverő sávok pedig garantálják a sportos megjelenést.
A női daraboknak a Body Shape szabás az alapja, amely a farmerek új generációját hozza el az ultra-rugalmas szálaknak köszönhetően. A testre simuló, magas derekú fazonból és a nadrág optimális szétválasztási hosszából adódóan „push-in, push-up” alakformáló hatást eredményeznek a has- és fenékrésznél. Épp ezért a nadrágok tökéletesen passzolnak minden alkathoz a hétköznapi kényelmes viselet ideális darabjaiként.
A Zero Gravity, 100% Fittel a Springfield még kényelmesebbé és sokoldalúbbá tette az öltözékeit, egyfajta súlytalan érzést alkotva. „Ez az innovációra és a technológiára épülő kezdeményezés a Springfield elköteleződéséből fakad: figyelünk a fogyasztói igényekre és olyan ruhákat kínálunk, amely az életet még inkább megkönnyíti és kényelmesebbé teszi anélkül, hogy fel kéne áldozni a legújabb trendeket. A Zero Gravity-vel azt akartuk elérni, hogy ezeket a darabokat a második bőrüknek érezzék, maximalizálják a komfortérzetet és a mozgás szabadságát” – mondta a kampány kapcsán Marc Calabia, a Springfield új ügyvezető igazgatója.
Bár a Springfield folyamatosan növekszik, megőrizte az értékeit egy olyan márkaként, amelyet a valódi embereknek szánnak. A brand harmincadik évében még mindig vonzóan mutatja be a legújabb trendeket egyaránt a kényelmes és formálisabb stílusú kollekcióiban.
A Zero Gravity 100% Fit darabok október végétől lesz elérhető világszerte, a cég összes üzletében.

Forrás: EuroAstra
 

Nincsenek megjegyzések: