2014. október 1., szerda

II. Oktoberfest Budapest



.

Különleges sörök, literes korsók, csülök, perec és retro zene várja a jövő héten megrendezésre kerülő Oktoberfest látogatóit. Dévényi Tibi bácsi és Csepregi Éva is várják már a fesztivált, mindketten mást kedvelnek benne.
Többezer négyzetméteres területen, a Városligeti Műjégpályán kerül megrendezésre október 9-től a II. Oktoberfest Budapest. A fesztiválon a százféle sörkülönlegesség és finom ételek mellett hazánk legnagyobb retro együttesei is fellépnek. Köztük Geszti Péter és a Gringo Sztár, Fenyő Miklós, a Beatrice, Dévényi Tibor és Csepregi Éva is.
Tibi bácsi és a Neoton énekesnője már nagyon készülnek a rendezvényre, hiszen mindketten jártak már Münchenben az eredeti Oktoberfesten, és tudják hogy milyen különleges élmény vár rájuk a műjégpályán.
"Münchenben voltam már az Oktoberfesten, emlékszem hónapokkal előtte kellett jegyet foglalnunk. Csodáltam a pincérlányokat, akik egyszerre húsz literes korsót vittek ki az asztalokhoz, nagyon jó bőrben voltak. Amúgy is a masszív lányokat szeretem, szóval ha most lennék fiatal, biztos hogy már azért kimennék, hogy nézegessem őket. Kíváncsian várom a budapesti Oktoberfestet is, szerintem itt is lesz pár szemrevaló menyecske, bár engem már a sör jobban izgat" - mondta Dévényi Tibi bácsi.
"A sört nagyon szeretem, csak félek tőle egy kicsit. Egy énekes nem ihat sok hideg alkoholt, de ennek ellenére azért szoktam, tulajdonképpen ez a kedvenc italom. Az Oktoberfestről a sörön kívül a csülök és a perec jut eszembe, bízom benne hogy a magyar fesztiválon is találok majd finomságokat. Jópofa kezdeményezés szerintem, hogy itt a ligetben egy ilyen szép környezetben is megrendezik, főleg hogy én is fellépek majd" - mosolygott Csepregi Éva.
Hazánk kézműves sörfőzdéi és nemzetközi sörmanufaktúrái mellett megtalálható lesz a ‘Budapest Utca', a főváros kedvelt szórakozóhelyeivel, pubjaival, street food éttermeivel. A 'Világkonyhában' nemzetközi ételek mellett a látogatók megkóstolhatják az egzotikus országok söreit, és sörből készült ételeit is, így Tibi bácsi és Csepregi Éva is megtalálják majd a kedvenceiket.
A München, Párizs, New York és Sydney után 2014-ben Budapesten is megrendezésre kerülő Oktoberfest minden napján játszó nagy retro sztárok mellett ráadásul a 'Kultúra Főutcáján' találkozhatnak hazánk népszerű színházaival, társulataival is. 

Nincsenek megjegyzések: