2017. május 31., szerda

Új márkanév jelent meg a sárvári Sága Foods Zrt kínálatában: a Füstlizer





hazai húsipari piac egyik legjelentősebb szereplője, a sárvári Sága Foods Zrt. az elmúlt években lezajlott struktúraváltással a Sága-brandet elsősorban a magasabb minőségi kategóriába tartozó termékekre alapozza. A Sága fő termékcsaládja, a Füstli, 17 évvel ezelőtti piaci megjelenése óta az egyik
legkedveltebb virsli-márka Magyarországon. A Füstli márkanév sikerét alapul véve a közkedvelt pulykapárizsit is ellátják egy új márkanévvel: a legjobb Sága párizsikat mostantól Füstlizernek hívják. A Füstlizer név rokonságot mutat a Füstlivel, egyértelmű, könnyen megjegyezhető, és utal a Sága termékek jellegére, az új márkanevet a későbbiekben a „szendvicsbe valókra" is kiterjesztik majd.
A vállalat 2016-ban is sikeres évet tudhat maga mögött; az értékesítésből származó nettó árbevétel 8,856 milliárd forint volt, az üzemi eredménye pedig 2015-höz képest közel másfélszeresére, 238 millió forintra nőtt. Ismét emelkedett a forgalmuk a legismertebb termékcsaládoknak - a virsliknek (pl. Füstli), a párizsiknak, a sonkáknak (pl. Selyemsonkák) -, valamint a 2015-ben piacra dobott poharas minivirslinek, a Snacki & GO!-nak, és a 2016-ban életre hívott prémium minőségű, új Royal sonka termékcsalád pulyka- és csirkemell sonkáinak.
A 2017-es, kb. 600 millió forintos fejlesztési tervek között szerepel a snackféleségek csomagolásának automatizálása, illetve a sonka-előállítás megújítása. A sonkák gyártásának teljes technológiai fejlesztésével a Nyugat-Európában ismert minőséget kívánják elérni.
„A piac telített, ezért ki kell emelkednünk a „tömegből", kellenek az olyan sikertermékek, mint a Füstli, a Selyemsonka, a gyermeknek szánt Fini Mini.  Ezeket már évek óta szeretik a fogyasztók, de egy olyan sikeres cégnek, mint a Sága, újdonságokkal is válaszolni kell a változó vásárlói igényekre. Ha a már bevált készítményeink minőségével elégedettek a vásárlóink, akkor szívesen kipróbálják az újdonságokat is, amiből az idén is lesz néhány" - összegez Keleti Zsolt vezérigazgató.
A Sága friss, saját kutatása szerint is egyre tudatosabbak vagyunk amikor arról kell döntenünk, hogy mit tegyünk a kosarunkba. A termékek csomagolásán leginkább az összetételt és a hústartalmat ellenőrizzük. A vásárlók szerint a Sága az ismert márkák közé tartozik, magas minőséget képvisel, és finom, ízletes termékeket kínál.

Forrás: EuroAstra
 

Nincsenek megjegyzések: