2015. március 2., hétfő

Hien és Boggie



.


Holdjáró, válltömés, szegecsek, oversize ruhák: kedvenc darabjaikról mesélnek a Women of the Year jelöltjei. Tinikori divatbakik: Hien a válltömésekért, Boggie a holdjárókért rajongott.


Bár Hien és Boggie a GLAMOUR Women of the Year díjátadón ezúttal vetélytársként szállnak versenybe, a magánéletben baráti kapcsolatot ápolnak. Ízlésük is sokban hasonlít, ha öltözködésről van szó, sőt, kamaszként mindketten rajongtak a szélsőségesebb irányzatokért, amelyeket most már tinédzserkori divatbakiként elevenítenek fel.

Csemer Boglárka A Dal döntőjére készül, ám egy másik megmérettetésen is esélyes a győzelemre. A GLAMOUR Women of the Year-en többek között ő és Hien is a legjobb énekesnők mezőnyében verseng az olvasók szavazataiért. Talán sokan nem tudják, de a két jelöltet a magánéletben jó viszony fűzi egymáshoz: Boggie-t még vietnámi nászútján is Hien látta el turisztikai tippekkel. Nem csupán tehetségesek, de szépek és stílusosak is, tizenévesen azonban ők sem tudtak ellenállni néhány, ma már megmosolyogtató ruhadarabnak: Hien a válltömésekre és a szegecsekre, míg Boggie az oversize öltözetre és a holdjáró cipőre esküdött. Divatbakijaikra manapság már mosolyogva gondolnak vissza.

„Tinédzserként nekem is volt lázadó korszakom, ami az öltözködésemre is rányomta a bélyegét. Imádtam a szegecseket és a válltömést! Rajongtam az arany bamboo fülbevalókért és a csillogós türkizkék Nike cipőmért, de már nem venném fel ezeket" - mesélt fiatalkori kedvenceiről Hien, aki ma már a visszafogottabb stílust kedveli: „Kevés kiegészítőt viselek, de  szeretem a gyűrű-szetteket, a nagy vastag nyakláncokat, a pici fülbevalókat és a karórákat. Öltözködésben is Inkább az egyszerű, letisztult darabokat részesítem előnyben. Ruzsa Magdi az egyik kedvenc tervezőm, tetszik a stílusa és jól érzem magam a kreációiban. A kedvenc ruhámat - ami egy gyönyörű hosszú, fekete estélyi - is tőle kaptam."

Csemer Boglárka Hienhez hasonlóan a „kevesebb több" elvét vallja az öltözködés terén, persze a kamaszkori divatbalesetek őt sem kerülték el.
„Sokkal nagyobb méretű ruhákat hordtam, mint amire ténylegesen szükségem lett volna, de valamiért nagyon tetszett, hogy lógott rajtam minden. Emlékszem, a nagy Spice Girls őrületre is, amikor a lányok újra divatba hozták a vastag, telitalpú cipőket. Kikönyörögtem otthon egy olyat, de talán háromszor volt rajtam, csak a sulibuliba vettem fel, és nagyon tetszettem magamnak. Utólag már szörnyűnek tartom" - nosztalgiázott Boggie, aki jelenlegi favoritját a nászútján szerezte be. „Most épp egy vietnámi kisruha a legkedvesebb számomra, amit egy szabótól vettem az utazásunk során. A hideg időben pedig mostanában egy szép, fekete kasmír szövetkabát a kedvencem, ami nagyon a szívemhez nőtt."

Boggie-ra, Hienre és a kategória további jelöltjeire március 2-ig lehet szavazni:

http://www.glamouronline.hu/womenoftheyear

Nincsenek megjegyzések: