2019. április 22., hétfő
Kozmopolita, kreatív, cukormentes: megújult a Kinley termékcsalád
.
A kozmopolita London, a mindig nyüzsgő Bangkok és a fülledt Havanna ihlette a Kinley termékek új csomagolását. A megújult forma mellett ezentúl 0,25 literes, fémdobozos kiszerelésben is kapható lesz a Kinley Tonic és a Kinley Tonic Ginger, sőt, egy új termék is érkezik a boltok polcaira: a Kinley Tonic Water zero, cukor hozzáadása nélkül.
Az új dizájn friss, kreatív, ízléses és igényes – pont, mint a Kinley üdítőitalok és rajongóik. A Kinley-fogyasztók lelkes felfedezők, akik bátran térnek le a kitaposott ösvényről, hogy a saját útjukat járják. „A Kinley megadja a lehetőséget, hogy a fogyasztók megünnepelhessék a döntéseiket és megkoronázhassák a saját különleges pillanataikat. Ezzel az ötlettel kerestünk olyan dizájnt, amely a különböző országokat és kultúrákat ünnepli, és így jutott eszünkbe, hogy a palackokon városokat mutassunk be” – mondta Rebecca McCowan, a Coca-Cola Company közép-európai dizájn vezetője. Így a Tonic Water múzsája a kozmopolita London, a fűszeres Ginger Ale-é a mindig nyüzsgő Bangkok lett, az üdítő Virgin Mojito palackját pedig a fülledt Havanna inspirálta.
A termékcsalád csomagolásain térképminták és nonfiguratív motívumok, geometriai alakzatok is láthatók. „London, Bangkok és Havanna esetében is törekedtünk megragadni a város lényegét, hogy a fogyasztót képzeletben eljuttassuk oda, ha csak egy pillanat erejéig is. Ehhez, mielőtt megtervezzük a címkéket, alaposan feltérképezzük a városokat, és egy moodboard létrehozásával először azonosítjuk az adott helyre jellemző színeket, a mintákat, az illusztrációkat. Ezután válogatjuk ki azokat az elemeket, amelyek a címkén is jól mutatnának. A tervezés során arra törekszünk, hogy a végeredmény egyszerre legyen feltűnő és szép is, miközben rögtön az adott várossal kapcsolatos életérzést idézi fel.” - mesélt Rebecca McCowan a tervezési munka folyamatairól és kihívásairól.
Az esztétikus és egyedi dizájn mellett a Kinley egy másik újítása, a Kinley Tonic Water zero is 2019 áprilisában is debütál, az új variánssal az eredeti, jól megszokott frissítő íz mostantól már cukormentes kiadásban is elérhető. Így végre azok is megkoronázhatják életük jelentős pillanatait egy Kinley Tonic-kal, akik eddig a cukortartalma miatt kerülték az eredeti változatot. A Kinley Tonic Water zero félliteres palackos kiszerelésben kerül áprilisban országszerte az üzletekbe. A már régebb óta elérhető Kinley Tonic és a Kinley Tonic Ginger pedig mostmár 0,25 literes, alumíniumdobozos változatban is elérhető.
Forrás: EuroAstra
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése