Vidékjáró kft. gondozásában, neves turisztikai és gasztronómiai újságírók közreműködésével, mindenféle támogatás nélkül, 10.000 példányban megjelent a Magyar Vidék kínálatát bemutató Top Vidékjáró Utazási Magazin, amely a piacon egyedülálló módon mutatja be a vidéki Magyarországot, a maga
hagyományaival, kultúrájával, programjaival, sokszínűségével.
Az országszerte megjelent magazin elsősorban a turisztikai szezon előtt, egy vidékjáró körútra invitálja az olvasókat, hogy hova érdemes ilyenkor tavasszal elutazni, mit érdemes vidéken megnézni.
A magazin célközönsége elsősorban a városlakók és a vidéki kirándulások kedvelői.
A turisztikai magazin középpontjában az Őrség áll, amelyben az Őrség programjairól, szálláshelyeiről , tökmagolaj lelőhelyeiről és receptjeiről lehet olvasni.
A magazinban számos vidéki település turisztikai kínálatáról, aktuális programjairól lehet tájékozódni , úgy mint a büszke kunok hazájáról , a Jászságról, Szekszárd spirituális központjáról, Szálkáról vagy a Balaton-felvidék szívéről, Dörgicséről, de az olvasók meglelhetik benne Erdőbényét és Nógrád megye eldugott települései is megelevenednek a hasábokon, azaz Kozárd és Varsány.
A magazin több oldalon keresztül foglalkozik a magyarországi kastélyturizmussal ,annak egyediségével, a Kastályok Nyitott Hétvégéje programsorozatról.
A gasztronómia évére tekintettel a szerkesztők a gasztronómia szerelemseiről sem feledkeztek meg. Neves éttermek séfjeinek tavaszi receptjei olvashatóak, de a népi ízek kedvelői is megtalálják a számukra legkedvesebbet, legyen az őrségi jász , lajomizsei vagy szálkai recept. Az ételek mellett egy kis bországjárásra is invitálják az olvasót , kiemelten a hajósi és tolnai borvidékre.
Június hónapban sokak által kedvelt úticél egy
levendulalelőhely,ahol akár szedd magad akció keertében juthatnak
levendulához vagy csak szeretnék élvezni a levendula sokféle
felhasználási módját pl, teában, kekszben, süteményekben,szörpök
formájában. A magazin erre is ad ötletet és konkrét úti tippeket.
A magazinban egyben kiváló korábbi nyertes
pályázatokból megvalósult beruházások is bemutatásra kerülnek pl.
turisztikai beruházások, településfejelsztések, termelői hálózatok
kialakítása, így a most pályázatot előkészítők számára ideális gyakrolati példákat, ötleteket tud adni! Mivel több alkalommal jeleneik meg az évben kitűnően alkalmas a már megvalósult beruházások kommunikációs céljaira is!
Mi található még a magazinban?
Úti tippek, térségi ajánlatok, bországjáró, gasztroad.
Keressék az újságárusoknál, Tesco, Auchan, Interspar üzleteiben a MOL és OMV benzinkutaknál.
Forrás: EuroAstra
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése