hazai húsipari piac egyik legjelentősebb szereplője, a sárvári Sága Foods Zrt. az elmúlt években lezajlott struktúraváltással a Sága-brandet elsősorban a magasabb minőségi kategóriába tartozó termékekre alapozza. A Sága fő termékcsaládja, a Füstli, 17 évvel ezelőtti piaci megjelenése óta az egyik
legkedveltebb virsli-márka Magyarországon. A Füstli márkanév sikerét alapul véve a közkedvelt pulykapárizsit is ellátják egy új márkanévvel: a legjobb Sága párizsikat mostantól Füstlizernek hívják. A Füstlizer név rokonságot mutat a Füstlivel, egyértelmű, könnyen megjegyezhető, és utal a Sága termékek jellegére, az új márkanevet a későbbiekben a „szendvicsbe valókra" is kiterjesztik majd.
A vállalat 2016-ban is sikeres évet tudhat maga
mögött; az értékesítésből származó nettó árbevétel 8,856 milliárd forint
volt, az üzemi eredménye pedig 2015-höz képest közel másfélszeresére,
238 millió forintra nőtt. Ismét emelkedett a forgalmuk a legismertebb
termékcsaládoknak - a virsliknek (pl. Füstli), a párizsiknak, a
sonkáknak (pl. Selyemsonkák) -, valamint a 2015-ben piacra dobott
poharas minivirslinek, a Snacki & GO!-nak, és a 2016-ban életre
hívott prémium minőségű, új Royal sonka termékcsalád pulyka- és
csirkemell sonkáinak.
A 2017-es, kb. 600 millió forintos fejlesztési tervek
között szerepel a snackféleségek csomagolásának automatizálása, illetve
a sonka-előállítás megújítása. A sonkák gyártásának teljes technológiai
fejlesztésével a Nyugat-Európában ismert minőséget kívánják elérni.
„A piac telített, ezért ki kell emelkednünk a
„tömegből", kellenek az olyan sikertermékek, mint a Füstli, a
Selyemsonka, a gyermeknek szánt Fini Mini. Ezeket már évek óta szeretik
a fogyasztók, de egy olyan sikeres cégnek, mint a Sága, újdonságokkal
is válaszolni kell a változó vásárlói igényekre. Ha a már bevált
készítményeink minőségével elégedettek a vásárlóink, akkor szívesen
kipróbálják az újdonságokat is, amiből az idén is lesz néhány" - összegez Keleti Zsolt vezérigazgató.
A Sága friss, saját kutatása szerint is egyre tudatosabbak vagyunk
amikor arról kell döntenünk, hogy mit tegyünk a kosarunkba. A termékek
csomagolásán leginkább az összetételt és a hústartalmat ellenőrizzük. A
vásárlók szerint a Sága az ismert márkák közé tartozik, magas minőséget
képvisel, és finom, ízletes termékeket kínál.Forrás: EuroAstra
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése